13:15

Nu är vintern bara runt hörnet. Därför tänkte jag dela med mig med några av mina favorittips. Alla produkter finns att köpa på salongen.

BETTINA BANTY BODYBUTTER
En härligt tjock och len bodybutter i 3 olika dofter: Bamboo, Cherry blossom & Vanilla
Jag har testat alla 3 och älskar dom, men min absoluta favorit är vanilla som jag använder
flitit nu när huden blir extra torr i kylan.
120 :-



BETTINA BANTY BATH COCKTAIL
En härlig produkt som är kombinerad duschtvål/badolja
med underbara dofter: Bamboo, Cherry blossom & Vanilla
95 :-




TALIKA EYELASH CONDITIONING
En ögonfransgele som ger dig naturligt längre och fylligare fransar på bara 28 dagar.
Efter avslutad behandling har dina fransar blivit upp till 2,5 mm längre. Jag använde denna gele i en månad och resultatet blev helt otroligt. Har aldrig haft så långa och fina fransar som jag har just nu!



SHISEDIO B.U.S
Känner du dig trött och blek nu när sommaren är slut? Testa Shiseidos brun utan sol! Den är väldigt tunn och lätt att smörja på. Du slipper ojämna fläckar och får istället ett jämn, guldskimrande hy som får dig se pigg, fräsch och solbränd ut.



Vill du komma in och köpa julklappar har vi nu förberett jättesöta julförpackningar!


www.wilma.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0