17:06

Hej! Har haft en helhelg med släkten. I fredags efter att jag och Krister promenerat upp till Sandbacka i det härliga vädret tog vi bilen på en upptäcksfärd. Vi for runt och jag visade honom massa nytt som Östra station och skateparken m.m som han inte sett eftersom dom inte är i Umeå så ofta. Sedan for vi tillbaka till Sandbacka och styrde upp grillen, perfekt dag. På lördagen hade jag en heldag med min fina Kusin Elis, vi for på Lekia där han fick välja ut en födelsedagspresent, sedan blev det massa gott McDonalds och mjukglass på stan. Efter det for vi hem till mamma och pappa och förberedde inför kvällen. Det blev tapasmiddag med släkten hos mig och sedan tog vi med pojkarna till Skateparken. Efter kvällen var jag helt slut och somnade kring halv 11 tiden. 

Glömde ta bilder från fredagen men här
kommer lite bilder från lördagen istället!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0