22:13

Godkväll! Har inte hunnit med något bloggande den här veckan, har jobbat så extremt mycket. Imorgon har jag iaf sista arbetsdagen på den här veckan sen går jag på helg! Just nu ligger jag nerbäddad i mina nytvättade sängkläder och klickar runt på Ellos julinredning, oj vad längtar tills det blir dags att börja handla sånt. Eftersom det blir första julen i lägenheten så blir det at köpa allting nytt! Det kliar i fingrarna på mig men ska vänta ett litet tag till med att börja köpa sånt. Nu ska jag lägga mig med min kopp te och se lite solsidan innan jag slocknar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt det där såg ut...att kura ihop i sängen :)

Saknar er med...ska komma in men nu har jag haft fullt upp alla dagar & samma blir det till veckan. Mycket att planera inför dopet & åka upp till Älvsbyn på onsdag...I umeå på dagarna umgås jag med några mammor som också är hemma om dagarna med barn i samma ålder :) Så tiden bara springer iväg! :) Hoppas det är bra med alla er!

2011-10-23 @ 16:26:11
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0