11:23

Godagens! Har haft en riktigt rolig helg med vänner och familj. Fick börja lite senare på fredagen så hann med shopping på förmiddagen. Sen blev det jobb och gofika som Anna hade med sig. Efter jobbet for jag hem och förberedde för personalfesten. Mamma hade blandannat gjort jättegoda västerbottenost-kex som vi åt. Vi drack gott hos mig och hade trevligt, sen gick vi ner på Allstar för middag, jag och Elin delade på en Allstar-plate med massa godsaker. Sen avslutade vi kvällen på Scharinska och tittade på Mates of mine. Kanonkväll!

På lördagen vaknade jag kl 8 på morgonen och var jättepigg. Blev lunch på stan med mamma och pappa sen återigen massa shopping. Sen for jag och mamma och tog butiken en stund på eftermiddagen. Kvällen bjöd på oxfile-fondue hos mamma och pappa sen for jag till Emma för ännu mer festligheter.

Söndagsförmiddagen spenderade vi hos mormor på fika, sedan for vi på Intersport och testade vinterjackor, fastnade för en jättefin, men dyr. Så tänkte överväga i veckan om jag ska kosta på mig den. Sen for vi också förbi Boom och tittade på inredning och avslutade dagen med storhandling på Coop. Kvällen bjöd endast på kvalitetstid med familjen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0