21:38

Godkväll! Är helt slut efter ännu ett 12timmars arbetspass. Har fått i mig en sen middag, duschat och betalat räkningarna. Nu ska jag krypa ner i sängen med Ikeas höstkatalog som droppade ner i brevlådan idag. Vill också passa på att berätta att jag ska på Massageutbildning, äntligen! Har varit sugen på den så länge men den har tidigare krockat med jobb, Asien-resan osv. Men nu är den bokad och den 13.e Oktober sätter jag igång. Är klar den 1 December så kring juletider kommer jag väl sätta igång med massage på salongen, känns hur roligt som helst! Men nu väntar sängen så jag orkar mig upp för ännu ett 12timmars-pass imorgon!
Sovgott!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag låg och kollade i ikea katalogen i går innan jag skulle sova :) Jag har föresten tagit bort "facebook-gilla-knappen" så nu fungerar min blogg som vanligt igen :)

2011-09-29 @ 15:55:33
URL: http://lantdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0